Hi my READER!!!! I'm Lau Jiayi,if u come n visit my BLOG or anything want to ask me, PLS comment in the "Cbox"(Chat here there!)THEN, PLS CLICK MY nuffnang on the right hand side there. THANKS~!! ♥

Friday, December 21, 2012

my Blog's FIRST post.




Ohhhh~~ HELLO!!!!! YA! Finally I have my own BLOG. My name is Jiayi.( the BLOGGER)

是滴~~ 我 这个BLOG的目的呢... 就是想保留一些 回忆。用相机记录,用文字衬托出那美好的回忆。内容几乎会用 “华文”,因为这比较有 我的风格 (我也不想用 Broken english 献丑吧....[遮脸跑掉])
TODAY  21.12.2012
今天开始,我开启了这个属于我的 BLOG. 没有世界末日,那我就从新开始吧!❤
即将在2013年步入 17岁的我.... 是读 理科系的(Science), 因为从 12岁开始到现在就有同一个目标 -------> 医学美容。我热衷于保养,摄影,旅游。是个喜欢到处看世界的 女孩

更多往后的 回忆 ,会在这个BLOG记录下来。
守住吧! =D

No comments:

Post a Comment